>

Nyttigt liv

När klockan ringde i morse var jag galet trött, som alltid nu för tiden! I höstas (eller när de nu va) så trodde jag faktiskt att jag hade börjat vänja mig att gå upp tidigt, men inte då! Ändå är det ljust ute på morgonen..
Har börjat med vitaminer nu så vi får väl se om det hjälper nåt! + att jag är väldigt bra på att träna nu det senaste :) Känns som jag börjar komma in i det :)

Idag är det träning på gymmet som står på schemat efter jobbet & efter det träffa goa Tasha! Får se vad vi hittar på. En promenad kanske :)


Inte nog med att jag har kommit in i träningen så tänkte jag att jag skulle bli nyttig nu, det är så många andra som är så duktiga så jag tänkte, varför inte jag? Fick tips av syrran att äta Quinoa så det är vad jag har i matlådan på bilden men en ryggbiff och broccoli och jag ska äta creme fraiche sås till! Får se hur det smakar!


Har fyllt vår fruktskål hemma oxå, nu Johan är det dags för oss oxå :)
Vi är så fruktansvärt dåliga på att vara nyttiga, kan äta chips med dipp mitt i veckorna osv. Vi är lite trötta på det båda två så nu gäller det! Dock ska vi ha helgerna att få gotta oss, fredag eller lördag eller kanske fredag och lördag! ;)

Ha en bra dag!

Postad i: Skönhet & hälsa Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra där Sarah!! :) Du är så duktig!

2011-05-05 @ 19:42:25
URL: http://emjay.nu
Postat av: sarah

blir nog dock aldrig lika duktig som du min vän! fan va du sköter dig bra!

2011-05-05 @ 22:09:40
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: