>

Hej!

Söndagen är här & helgen börjar sakta gå mot sitt slut, lite ledsamt ;) men denna helgen har vart jättebra!
Fredagen började jag med att gå hem tidigt från jobbet för att plocka upp mamma sen en sväng till beijer med Johan! Grillning på kvällen med Carin, Sis, Dennis & Johan! Det slank ner några cider oxå!

På lördagen vaknade vi alldleles för tidigt som vanligt, dock skulle Johan & Dennis upp och gräva avlopp så det va meningen för deras del.. Själv tog jag bilen ner till Hulan för att plocka upp Maria & Carin, vi tog oss vidare till Bäckebol & XXL Sport & Vildmark för att kolla läget, dom öppnade natten mellan onsdag & torsdag så dom hade massa fina erbjudanden o så! Jag fick köpt mig ett par träningsbyxor, vitaminer & flipflops till Johan!
Sedan gick tiden lite för fort och vi höll på och komma försent till Tuvas dop i Lerums Kyrka men vi hann som tur va! Det var ett jättefint dop och Tuva va jätteduktig :)

Igår kväll vankades det avloppsfest med grannarna, vad är en avloppsfest undrar alla då?
Jo, gårdagen grävdes det ner avloppsrör osv, för oss och grannarna, vi ska nämligen koppla på oss på det kommunala vatten & avloppet och det skulle vi såklart fira :) På valborg och allt! Carin fick oxå vara med sen dök även Tasha upp :) Skitkul.. Vi höll på här till 4 imorse jag dennis och tasha! :)
Idag är jag inte överdrivet pigg men jag mår bra, ska städa lite och sedan åka ner till Hulan och umgås med syrran och mamma!


Min fina Carin!

Jag & Tasha! :)

Har haft en riktigt bra helg som sagt och fått umgås med min bästa vän Carin hela helgen! Det händer inte varje helg, men det blir nog mer av det nu när hon & Robin ska flytta till alingsås :) Lite närmare då!

Idag blir det städning och sedan halv 8 hos Maria :)

ha en fortsatt bra söndag!
Postad i: Nöjen Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Sissa

Bra inlägg, mycket bra.

2011-05-03 @ 15:02:25
URL: http://vvs-vasteras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: