>

Vad hände??

Där fick man för att man trodde att våren va på väg (eller hoppades snarare, kände på mig att vintern inte va över)... Så tråkigt!! Jag blir helt trött av vädret, ingen energi alls idag?! Hur kan man påverkas så mycket av vädret egentligen??

Nu sitter jag & läser om semesterhantering inför kursen imorgon!

Sedan blir det träning idag igen! Sjuk träningsvärk fortfarande! Till & med i magen, det känns när jag skrattar & hostar, haha! Gött!!!

Ha en bra dag i snöovädret!!
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: maria

jag bojkottar vintervädret har på mig vita streetstor, ljus jeansskjorta, färgglad scarf och våriga naglar. Det piggar upp i vädret, testa :)

2011-03-10 @ 08:50:27
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: Sarah

Smart de borde man saknas bara lite färg på kroppen !!

2011-03-10 @ 14:01:08
Postat av: Sarah

Smart de borde man saknas bara lite färg på kroppen !!

2011-03-10 @ 14:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: