>

Underbara fredag!

Då var det fredag igen & det är alltid lika skönt :)

I almanackan står det halv 8 hos Carro idag! Ska bli mumsigt.. Vi vet ju om varandras menyer så då har man ju något att se fram emot :D

Igår efter kursen åkte jag hem till Carro & Liam som va i Sisjön & umgicks med dom. Sen kom Jimmy, mamma & pappa. Jag va barnvakt för första gången =) & det gick bra!! I hela 20  min var jag barnvakt haha! Sen kom mamma & pappa.

Lycklig farfar & barnbarn!

Oskyldig lite kille!!

Därefter åkte jag hem & kolla på film med mitt hjärta!

I morse flög en liten fågel rätt in i rutan hemma!! Stackarn satt & flåsa på dynlådan utanför! & jag visste in vad jag skulle ta mig till så jag ringde & fråga råd av Johan sen pappa. Johan tyckte jag skulle slå ihjäl den för ofta överlever dom inte sånna smällar.. Men det vågade jag såklart inte så jag väntade och sen satte den sig upp på sina fötter och till slut när jag skrämde den lite genom att öppna altandörren så flög den iväg, den va nog i chock! Typ 5 min.. Stackars liten. Dom blir väl knäppa i detta kalla vädret, den trodde väl oxå att våren va här ;)


Nu ska jag jobba lite sen är det dags att åka heeeem =)

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

åå vilka fina bilder du tog i torsdags. han posar fint vår lille kille :)

2011-03-12 @ 11:21:12
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

ja ibland så vill min lilla iphone ta bra bilder.. dock får man ta ett gäng för att det går ju inte att ta när nån rör sig!!!

2011-03-12 @ 11:45:49
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: