>

Tjejmiddag

Idag blir det tjejmiddag hos Marie, det ska bli jättekul =) massa goa tjejer!! Än så länge har vår plan fungerat att vi ska försöka göra något en gång i månaden & att man får varsin månad! Verkar som man behöver planera det så för att det ska bli av :)

Lite bilder från min & syrrans tjejmiddag i februari:





Igår fick jag & maria äntligen träffats :) Min Lillmaria, vi har skjutit upp det alldeles för ofta det senaste, så det var tyvärr ett tag sen igen vi sågs! Men ändring på det ;) Alltid lika skoj att träffas!

Nu ska jag jobba på hela dagen så att denna fredagen går över fort så jag kan komma iväg till tjejmiddagen =)

Ha en go dag!
Postad i: Nöjen Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

ser fram emot ikväll, se vilka som kommer denna gång :)

2011-03-25 @ 11:23:50
URL: http://mariagustafsson85.devote.se/
Postat av: sarah

ja det ska bli skoj :)

2011-03-25 @ 11:29:27
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: