>

Tidig lördag

Man kan ju fråga sig varför man vaknar 8.13 på en lördag när man är ledig. Johan sa att det var för att vi börjar bli gamla haha! ;) Han var världens bästa pojkvän & kom & hämta mig igår neranför backen, hade verkligen ingen lust att gå hem eller väcka mamma så det var skönt att han gjorde det =)

Tjejmiddagen var jättekul hos Marie :) Vi va väl ca 10 tjejer! Sedan som alltid på tjejmiddagar stövlar den in killar några timmar senare! ;) Till slut splittrades vi, ett gäng åkte iväg någonstans, två st till Basic & vi drog oss hemåt vid ett-tiden när mannen i huset ville sova :)
Det var som alltid jättekul att träffa alla goa tjejer & nästa gång är den Marias tur! :)

Lite bilder från gårdagen:








Idag är det underbart väder ute så det blir ingen sitta inne  dag även om jag egentligen borde plugga, måste göra klart mitt examensarbete, helt plötsligt två arbeten utöver det som oxå skall göras innan jag kan säga att jag är färdig med skolan, jag som ändå tyckte jag var färdig haha! Ack så fel jag hade ;)

Grillning lutar det åt sen iaf :)

Ha en fin dag!
Postad i: Nöjen Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: