>

Tänker

Sitter hemma i soffan nu efter än underbart härlig vårdag.. Dock har jag ju jobbat men vem gör inte det på en tisdag? ;) Blev lite kurs på eftermiddagen, har gjort datorövningar.. Vi arbetar i ett program som heter Hogia Lön, det är sååå mycket bättre än det jag har på jobbet. Detta programmet är ju bara uppbyggt efter lönehanteringen vilket inte jag tycker att vårt program är. Det tåls att tänka på för att Monica säger att om jag vill & anser att det är mycket bättre så får jag byta..
Det gör ju ifs att man måste lägga in allt från scratch men skit samma det är det värt :) Får se..

Va i Lerum & fikade med Tasha sen, alltid lika trevligt :) Satt & prata oavbrutet i 2 h sen gav vi oss av hemåt.

Sitter & funderar lite på resor, hur jag vill göra med London om Johan åker med sin jobbarkompis för någonstans vill jag åka. Jag vill ju gärna åka till Barcelona efter alla lovord Maria & Emma har sagt :)
Vi får se.. Får fundera lite.. Känner bara att jag vill ha något att se fram emot nu typ!! Med en gång.. hehe.

Nu ska jag nog gotta mig med lite popcorn  & se om jag hittar nån film på voddler.

ha en fin kväll!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: