>

Roar mig

Sitter & håller på med mitt examensarbete, nu är viktningen av anbuden färdig och jag har skrivit lite i resultatet, men fan jag det står still känner jag.. Någon får gärna förklara det där med resultat & analys för mig, please, får inte ihop det. Sen måste jag egentligen ner till Hulan & skriva ut mina viktningar för att lättare kunna jämföra..
Hmm, ja det får jag väl göra sen när det är våffeldags i hos mamma :)

Sån fin ordning har jag fått till :)

Igår inveg vi ju grillen :) Såååå efterlängtat, sjukt gott!
Jag & Syrran tog oss ett litet röj i Hulan först och sen en härlig promenad här uppe i Öxeryd, gick bort till kossorna längre bort på vägen. Sedan blev det grillning med johan & tobbe.
På kvällen kollade vi på Grown Ups, sjukt bra :) Se den! Jäkligt rolig!

Nej, får återgå till mitt pluggande nu så jag blir av med detta tråkiga arbetet!!

Ha en bra dag!

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

plugga på ett tag till så får du belöning i form av våfflor sen! :)

2011-03-27 @ 15:34:41
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

den belöningen får ja ju ändå men tack för peppen ;) hehe

2011-03-27 @ 15:59:15
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: