>

Onsdag

Nu är det redan mitten på veckan & jag har bara en arbetsdag kvar då vi åker till Sälen imorgon efter min kurs =) wihooo.. Lika underbart väder ute idag, dock inte jättevarmt men det är SOL =)

Lite bilder från gårdagen:

Underbart att man kan använda solbrillor igen :D


Efter min kurs igår åkte jag hem till mamma, sen tog vi en sväng till Lindex där jag hitta en del fint :)
Åkte sedan spontant till Allum för att träffa syrran som sedan köpte dessa godingar till mig! :) hon får ju en fin rabatt!!

Idag blir det massa fix & don inför helgen, vi åker ju imon så fort som möjligt så det är bäst att fixa allt idag!
Packa, handla mat, fixa takboxen, fixa nycklar osv..

Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: