>

Onsdag

Äntligen börjar det närma sig helgen igen ;)
Dock vill jag inte att tiden ska gå föör fort för det betyder att examensarbetet ska lämnas in snart ;)

Sitter nu på jobbet & kollar lite resor till London, jag, Emma & Syrran ska åka :)
Det blir i maj är det tänkt. Jag får dock panik på att leta resor för att hittar jag ett bra & billigt hotell så är flygresorna svindyra eller så tar det 15 h o flyga hem från London, yeah right!! sugit..
Men vi får la se om vi hittar nåt till slut :)
Iväg ska vi iaf..



Efter jobbet idag blir det träning & sen plugg.. Skulle behöva handla oxå så får se om det blir av :)

ha en bra dag!
Postad i: Resor Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill också till London!!! :D Glöm inte höra av dig till mig när ni spikat datum så får jag se om jag kan hänga på eller inte! :) Puss på dig!

2011-03-31 @ 22:24:03
URL: http://emjay.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: