>

Nooo!

Jag mår illa :( Orkar & har inte tid att bli sjuk alltså!
Grejen är att jag har umgåtts med hela familjen hela helgen & idag är Carro sjuk.
Jag tänker att det är inbillning, att jag egentligen inte alls mår illa, så snart går det över! Yes, nu har jag bestämt det.
Ska hoppa träningen idag & åka hem & vila. Skulle gått på bio med Tasha & några till egentligen men jag hoppar det. Måste bara vila, har varken tid eller lust att bli sjuk! Måste gå de sista tillfällena på lönekursen!

Har iaf haft en kanonhelg med hela familjen, till & med pappa ;)

Dessutom va vi på barnkalas i lördag, mycket trevligt :)
Sen blev det räkor & kräftor hos m&p + melodifestival, men som vanligt när vi träffas allihop & ska se nåt på tv så bara tjötar vi rakt igenom programmen så jag vet knappt vilka som va me & tävlade :P

Igår va vi på söndagslunch hos m&p igen, mamma jobbade dock. Sen blev det hockey, kollade på lillebrorsans sista match för säsongen! Såg knappt nåt av de heller för en viss liten Liam ville ha all uppmärksamhet haha! Förlorade gjorde dom dock :(


Här är den lilla godingen, trött & go efter en tupplur!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: