>

lördag & massa vårkänslor!!

Kan det bli bättre? Tror inte det..
Har vart & tränat nu på morgonen sen åkte jag & köpte nybakat bröd & massa gott pålägg till mig & Johan.
När jag kommer hem sitter Johan så fint i solen men mår inge vidare (blev lite många öl igår) så jag fick äta min frukost själv ;) så kan det gå. Han får äta lite senare när han känner sig piggare.

Håller nu på & tvättar & har hängt ut täckena på vädring i det underbara vädret! 
Just nu är det +9,5 grader ute i solen! Jippie! Hoppas, hoppas, hoppas att det är våren som är här nu!! =)

Sitter här vid köksbordet & dricker te ur min nya temugg som jag fick som avskedspresent från Lentiha & Pamela, jag slutade ju i juni så dom hade haft jättedåligt samvete för att dom inte köpt något till mig innan, inte så konstigt tycker jag för vi har knappt träffats alls sen dess. Men vi får väl se om det blir ändring på det, det är alltid lika kul & träffa dom goa guldfynd-tjejerna :)

Ha en underbar dag i det underbara vädret :)
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Mikailhelene

Hello, any body here???

2011-07-12 @ 08:56:53
URL: http://mikailhelene.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: