>

Hurtbulle

Igår blev det en timmes träningspass på gymmet & så fort jag kom hem ville min kära Johan gå en promenad så varför inte tänkte jag? :)
Det började med att vi gick ner till Olas brygga, Johan trodde man kunde gå på isen fortfarande & visst hade man kunnat det om man kunde hoppa 5 m ut först för precis vid bryggan hade isen smält bort!
Då blev det bergsklättring som vanligt på Johans promenader haha! Snacka om att man får röra på sig, sen skulle vi ta oss över sjön & då fick vi hoppa på grästussar! haha..
Sen gick vi en bra bit bort på Häckenvägen för att sedan gå in i skogen igen & runt, kom ut vid kossorna på Svedernavägen :) 2 timmars promenad blev det iaf, med lite springning oxå!
Snacka om att jag va helt slut efter det =)
Fortsätter jag så så kommer jag snart vara vältränad ;)

Det blev inget plugg igår så det får jag ta tag i idag istället!



Och eventuellt blir det lite storhandling idag med!

Hoppas ni får en kanondag i det gråa vädret :)

Postad i: Skönhet & hälsa Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: