>

Hallå där!

Redan mitten på veckan, tjoho - snart är det helg igen :) Som jag längtar till fredagar varje vecka men fort går det :) hehe.

Sitter här på jobbet & kollar på bilar. Tanken är att jag ska köpa mig en ny bil, först satte jag en gräns på hur mycket jag egentligen ville lägga på en bil men gud vad lätt det är att vilja överstiga den gränsen! Det e svårt det där med att bestämma hur mycket den ska vara värd!! Jag vill ju inte ha en liten skrutt precis! Jag vill ha en fin bil som går framåt inte så seg som min polo jag hade utan det ska va liiiite drag i den iaf! Volvon vi har nu är ju sjukt go att köra men lite för dyr för min prisklass åtminstone i drift då det är en diesel & skatten är rätt så dyr.

Just nu lutar det åt en Volvo C30, sjukt coola! & Volvo är ju alltid bra bilar! Vi får se hur det blir :)


Ikväll ska jag träffa Guldfynd-gänget hemma hos Lenitha, det ska bli jättekul :)

Nu ska jag jobba igen! Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: