>

God Morgon

Hej alla glada,

Sitter ni & njuter av det härliga vädret??

Lite molnigare idag men gött ändå om jag får säga :) det är LJUST ute. & solen tittar fram, jag klagar iaf inte!!

Filmen va bra igår, det va lite överdriven i vissa fall som inte alls passade in men överlag va den bra & rolig!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på här hemma, vi måste iaf storhandla, städa lite (behövs tyvärr alltid) & Johan tänkte greja lite på utsidan om det va fint väder, vilket det är!

Kanske sätter mig & skriver lite mer på mitt examensarbete!


Förresten jag tror min träning börjar visa lite resultat, det börjar titta fram en muskel på min arm där jag aldrig haft nån förut, haha!


Bjuder på en härligt somrig blomma idag :)

Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: