>

Fredag!!

Fan va skönt med fredag, såå efterlängtad dag :)
Jag har egentligen inga planer direkt men lika skönt för det! :)

Imorgon blir det bio igen tredje gången på en vecka. Vi ska se Åsa-Nisse! Jag, Johan, Tobbe och antagligen Daniel & Anja. Ska bli mysigt!


Ikväll får vi se va som händer, jag är rätt sugen på att hyra en film & bara gotta mig hemma!
Har haft ett fullspäckat schema denna veckan så då känns det skönt att bara ta det lugnt.

Tänkte oxå att jag ska få tummen ur att köra på med mitt examensarbete, tänker att jag ska bli färdig snart så jag slipper tänka mer på det!!

Ha en fortsatt bra dag!

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

3 gången denna vecka, eller räknar du me lördagen också? eller vilken har jag missat :)

2011-03-04 @ 11:03:27
URL: http://mariagustafsson85.devote.se/
Postat av: sarah

jag räknar med lördagen som va =) det blir på 7 dgr hehe

2011-03-04 @ 11:06:12
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: