>

Drömmer mig bort lite.

Våren ändrades ganska plötsligt..
Tanken var ju att jag skulle både till London & New York men det blir nog inte New York förrän till hösten & det är ju aldrig fel :)
Londonresan skjuts upp för mig & Johan till nästa år eller något.
Han ska åka med sin jobbarkompis + några till, dom ska kolla alla krigsmuseum & sånt som dom gillar :) Tyckte han skulle passa på att åka med dom istället, vi kan ju åka närsom :)
Han behöver göra nåt skoj =)

Idag har jag vart duktig & tränat igen med mina galna träningsvärk jag har efter träningen & skridskoåkningen i helgen! Gött var det att träna idag iaf :) Man blir heeelt slut verkligen!

Nu ska jag gotta mig här i soffan sen blir det sängen!! Godnatt!

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Markedel

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-09-21 @ 13:31:31
URL: http://markedel.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: