>

Det rullar på

Sitter & skriver på mitt examensarbete nu lite grann innan jag ska åka till kursen inne i stan!
Skönt att det var lite fakturor idag så att jag hann med lite skrivande :)
Det rullar på alltså, jag är strax färdig med resultatet (väntar in lite mer info först) och sedan ska jag börja dela upp så att jag får ordning på resultat & analys delarna. Känns gött att det börjar gå mot ett färdigt arbete :)

Sen har jag en uppgift kvar till att göra till skolan! Men det löser sig. Jag tar den när ex. arbetet är färdigt!!

Idag är det helt underbart väder ute, soool, kan man bli gladare?? :D

Efter kursen idag ska jag träffa Tasha, vi ska fika i Lerum! Ska bli trevligt. :)
Lite bättre får man nog säga att vi har blivit på att ses, aldrig fel! Får la hoppas det håller i sig bara ;)


Jag på jobbet nu!

Ni ska se hur fint det blir i köket nu när det börjades kakla igår! Jag är sjuuukt nöjd :D
Dock är det inte fogat & så, så det är ju inte klart men när allt är färdigt ska jag lägga ut en bild :)

Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: