>

Onsdag

Det var nog längesen jag längtade så här mycket till helgen!
Vill bara få sova ut på morgonen, inge kul alls att vakna & knappt kunna andas för att halsen gör så ont och näsan är täppt! Men men det är bara att bita ihop, både igår morse och idag och även i måndags tog jag flera olika tabletter direkt när jag vakna: vitamin, huvudvärkstablett, tablett mot näsan & järntablett. Sen känns det oftast lite bättre :)


Gos-Liam i söndags när vi var där på middag, han gillar sin gåstol :D Grym är han.
Idag ska jag hämta ett paket på Servett, en fotobok som jag beställt! Massa kul kort från 2008 & 2009 :D
Sedan ska jag handla lite & sedan göra en tigerkaka.

Sen ska jag bara vila :) (efter jobbet såklart)

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: maria

Sötnöt Liam.

2011-01-22 @ 08:42:26
URL: http://maria.gustafsson85.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: