>

Nöjd

Jag är riktigt nöjd nu efter mitt första träningspass på år & dar!
Jag & Monica gick ut med ett leende från gymmet, fint var det oxå! Nyrenoverat..
Det ska bli bra det här!
Beställde precis hem lite nya fräscha träningskläder från bubbelroom.se! Ska visa er när paketet kommer.
Har verkligen inte många uppsättningar med träningskläder så det behövde jag på riktigt :)
Till och med syrran lär ju hålla med om det ;)

Nu är det enda jag saknar en fin/snygg träningsväska, för det SKA jag ha! Tänker fortfarande på den fina lilla röda nike-väskan jag såg för kanske ett år sedan på Stadium i Allum, men inte fanns den kvar när jag kollade sist, typiskt! Vi får se vad det blir..

Nu ska jag läsa lite mer om Edward & Bella, började på fjärde boken igår - Så länge vi båda andas!
Älskar böckerna! :)

Ha en fin kväll :)
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

yes instämmer, nya träningskläder bör inskaffas. Nyfiken på vad du hittat, blir ju oxå sugen. Jag har mina gamla handbollskläder typ :P

kolla tradera om din stadiumväska ligger där kanske? annars hittar vi nog nåt fint i borran i helgen.

2011-01-27 @ 08:35:28
URL: http://maria.gustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

Du ska få se vad jag beställde :) jag beställde på bubbleroom! Lite rea & så är aldrig fel!

2011-01-27 @ 11:34:53
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: