>

Måndag

Ja, då var den en ny vecka med nya tag! Tack & lov att jag inte mår som jag gjorde förra måndagen :)

Tänkte bjuda på lite bilder från gårdagen när jag var med Johan, Tobbe, Millblad & Daniel på isen & kolla när dom åkte cross! Det var helt underbart väder men när solen gick i moln blev det tyvärr rätt så kallt!
Sedan bestämde jag mig för att ta en promenad tillbaka, det tog väl kanske 40 min att gå över sjön tillbaka hem!
Men skönt var det, speciellt efter min slappa helg, har knappt rört mig alls! Hahaha.























Min älskling ♥
Bilderna hamna visst lite huller om buller, men sista bilden blev den bästa enligt min åsikt!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: