>

Måndag

Hej hej!

Ny vecka, nya tag! :)

Då var man på jobbet igen efter en kanonhelg! Har precis vart iväg & hämtat posten & handlat!

I morse var bilen varm när jag skulle åka, pappas bil har en fungerande dieselvärmare, thank god!
Vi har ju en på vår (Johans) bil oxå men den fungerar tyvärr inte, pappa som alltid hade den i garaget hade såklart aldrig igång den!

Idag ska jag hem, byta lakan & städa lite hade jag tänkt! Jag & Johan skulle gjort det igår men tappa lusten & kolla på film istället!

Imorgon & torsdag blir det träning, ska bli skönt. Får dock ta det lite lugnt för min förkylning vill inte lägga sig helt!


Min goda söndagsmiddag, i love it! Skulle kunna äta detta varje dag! ;)

Nej, dags att jobba vidare!

Ha en bra dag!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: