>

Lördag

Åh va det är härligt att vara ledig! :) Dock är jag lite rastlös, vet inte vad jag ska göra idag!
Igår efter jobbet åkte jag till Allum & träffa min Maria, den lilla av dom hehe!
Vi fikade på det nya caféet, le pain francais, så mysigt!




Vi hade roligt, satt & tjöta & tiden bara sprang iväg! :)

Efter det åkte jag hem till Jennie, där jag & Carin var hela kvällen, där sprang tiden oxå iväg kan jag säga, helt plötsligt var klockan 1 så vi kände att det var dags att åka hem, så Jennie fick sova oxå! :) Höggravid som hon är!
Vad tycker ni om den nya designen på min blogg? Fin va? :) Lite roligare än den innan kände jag..

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska nog börja med att äta frukost iaf! Magen kurrar, tvättar gör jag oxå!

Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

mycket snyggare nu, bra val!

2011-01-23 @ 15:59:49
URL: http://mariagustafsson85.devote.se/
Postat av: sarah

tackar tackar :)

2011-01-24 @ 09:44:03
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: