>

Hemma igen

Jag har varken haft tid eller lust att blogga sen jag & Johan kom hem.

Jag just nu..

Har precis gjort färdigt min planeringsrapport för examensarbetet. Fick veta att den inte skulle vara färdig förrän 28/2 helt plötsligt men men, en sak ur världen iaf =) Känns skönt.

Jag va på Allum igår med mamma & syrran, hitta lite allt möjligt som vanligt!
Här kommer en bild på min lampa jag köpte på Clas Ohlson för bara 179 kr.
Har även bytt gardiner som jag egentligen ville byta ut igen men de passade bra nu till min nya lampa =)



Mysigt blev det, jag som älskar när allt är mysigt =)

Vi kom ju hem i torsdags kväll lite senare än beräknat pga förseningar lite här och var. Bland annat pga snön som täckte landningsbanan så vi fick cirkulera 15 min ovanför tills de hade skottat och så.
På fredagen var vi lediga både jag & Johan vilket var väldigt skönt, kvällen spenderades hemma hos mamma & pappa som bjöd på middag, pappas gryta + en ny gryta. Med hela familjen! Johan drog efter middagen men jag stannade kvar & umgicks med resten.
På lördagen var jag & syrran & hälsade på Jessica & Clara, världens sötaste lilla tjej. Hon är så go nu, jag förstår knappt vad hon säger men det är kul att hon börjar prata nu :)
På kvällen kom syrran & Lina hem till oss & vi tittade på film och mölade i oss en massa gott!!

Jag ska försöka lägga in lite bilder från Egypten också.
Fattar ni vad häftigt det var att se pyramiderna i Giza: gör det! Så värt det. & Röda havet var heeelt underbart!!

Ha en bra kväll!

Postad i: Inredning Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

blev riktigt fint med gardinerna och lampan!

2011-01-11 @ 12:43:59
URL: http://mariagustafsson85.devote.se/
Postat av: sarah

tack, ja känner mig nöjd, ska nog inte ha vita gardiner, inte än iaf :)

2011-01-11 @ 15:09:00
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: