>

Hemma igen

Ja, då var jag hemma efter en riktigt kul helg i Borran!
Bodde hos Carin hela helgen :) i fredags när vi kom dit så åkte vi ner till centrum & till ett Café som heter Viskan! Jättemysigt, åt god ostbricka (med för lite kex) & jättegoda vitlöksbröd! Mums!


Vi stannade där några timmar sedan drog vi oss hemåt till Carin igen och avslutade kvällen med en film!

Lördagen var vi nere & shoppade i några timmar, så några hundralappar fattigare blev jag nu igen!
Köpte ett par converse som var på rea, svarta skinn-converse! Det blev två par jeans som oxå var på rea! Goodie. Två tröjor & en scarf! Nagellack & toffsar! Bra & ha grejer haha.

Därefter gick vi till Café Bakgården - Carins gamla jobb, fikade gott, det var välbehövligt efter några timmar på stan.





Vid halv 7 tiden kom Lena & hämtade oss, vi åkte hem till henne & åt jättegod kycklingpaj & drack en massa gott vin! Jag blev även bjuden på en god drink! Satt & tjöta några timmar om allt mellan himmel & jord, alltid lite gamla minnen - mycket bra & lyckad kväll!!! :)

I morse vaknade jag halv 9 av att mitt band på pyjamasbyxorna kittlade till mig på magen, haha! Nödvändigt, sen kunde jag inte somna om. Maria vakna strax efter, sedan åt vi frukost och drog oss hemåt!

Nu sitter jag i soffan, tänkte bara dega hela dagen. Laga lite mat snart, är faktiskt lite hungrig! Det blir pommes, kött & bearneisås! Mumma!

Ha en härlig söndag nu! :)
Postad i: Nöjen Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: