>

God Morgon

Ny dag - annorlunda dag! För idag är det dags för mig att börja träna! Känns väldigt bra måste jag säga!
Det var ju verkligen inte igår jag tränade sist ;)
Minns faktiskt inte ens när det var..

Härlig bild tycker jag - hitta den på google.

Upptäckte precis att jag kommer att få studentrabatt! Måste dock få ett studieintyg vilket jag inte vet hur lång tid det kommer att ta! Hoppas verkligen att dom kan maila det till mig, har inte som helst lust att behöva åka in till skolan för att hämta det! Men men, vi får se!

Igår när jag kom hem låg min fina sambo i soffan & väntade på mig. Jag började laga mat sen mös vi i soffan hela kvällen, jag med min bok & han med datorn & tv-spel. Härliga kvällar när man bara ligger & slappar!

Nu är det dags att åka & fixa träningskortet & sedan hämta posten!

Ha en fin dag!

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Kjetilana

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-05-11 @ 12:31:23
URL: http://kjetilana.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: