>

Fredag!

Av någon anledning funkar det inte att lägga upp bilder här på bloggen när jag är på jobbet, vet inte riktigt vad det är frågan om?!

Men iaf idag är det fredag & det känns väääldigt skönt! :)
Jag har vart iväg en sväng idag & pantat massa burkar & flaskor för jobbet & även handlat lite grann.
Köpte 9 trisslotter för pantpengarna & jag skrapa fram 75 kr =) Tjoho.
Det ska det köpas nya lotter för!

Ikväll kommer Lena, Lina & Sis hem till mig. Vi ska äta tacos & massa annat gott, kanske kolla på någon film om vi inte tjötar allt för mycket =) (vilket ifs är trevligare)

Jag ska försöka ladda upp bilder ikväll - så ni även får se Egypten-bilderna för er som inte kollat på dom på min facebook!

Ha en fortsatt bra fredag =)

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: