>

Examensfest

Det var en lyckad fest igår, jag & Maria lyckades äntligen ta oss till Borås, fick låna mammas bil som tur va! Kom dit vid halv 6 kanske, minns inte..
Då var Jennie & Karro redan där & fikade, de skulle åka hem tidigt.

Sedan började folket droppa in & vi satt & tjöta & drack gott hela kvällen. Mycket lyckat! & kul att träffa hennes nya vänner. (Hyfsat nya iaf)

Tog dock bara kort i början sen tog varken jag eller Maria några.
Men här kommer några bilder :)

Välkomstbålen!

Carin förbereder innan alla skulle komma.


Sis & Carin

Jag dricker välkomstbålen :) Mycket god.

Sedan åkte vi  hem så Maria inte skulle vara allt för trött när hon körde, va väl hemma vid 1 tiden. Men hade ju ändå varit där sedan 18 eller något.

Idag blir det middag hemma hos Jimmy + familj, får  se Liams nytapetserade rum!

Ha det gott!
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

vilka fina bilder du tagit! Jag lyckades ju ta två hela stycken, men kameran e stendöd fortfarande. Så jag lånade dina till min blogg :)

2011-01-16 @ 13:50:09
URL: http://mariagustafsson85.devote.se/
Postat av: Sarah

Javisst de blev några bra :)

2011-01-16 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: