>

Borran

Endast några timmar kvar av denna jobbveckan, känns skönt :)
Dock mår jag jätteilla & känner mig yr, inge bra nu när jag ska iväg till Borran (borås, marias smeknamn and i like it), för en rolig & fullspäckad helg.. Vad är problemet?!
Hoppas på att det går över snart!!

Igår tränade jag mitt andra pass, kändes riktigt skönt, gick 4 st med en instruktör som visade hur man skulle ställa in maskinerna osv. Nyttigt, fatta vad det kändes i musklerna helt plötsligt, hehe!

Ikväll ska vi till ett ställe i Borås som heter Viskan, äta gott & dricka vin! Ska bli mysigt.
Imorgon lär det bli en shoppingrunda & sedan middag & mer vin hemma hos Lena!


Jag nu!

Ha en bra helg om jag inte kommer in mer & skriver, får se om det finns tid :)

Postad i: Nöjen Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: maria

Borran är tagit från Miccan :) vill inte ta åt mig all ära, men sprid d vidare hihi

2011-01-28 @ 16:16:34
URL: http://http://mariagustafsson85.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: