>

Äntligen fredag

Denna långa jobbveckan är äntligen snart slut!
Både jag & Monica tycker att denna veckan har känts som en hel evighet, grejer har krånglat, strulat, bråkat & verkligen inte gått som vi vill att det ska gå! Men äntligen börjar allt bli klart, stämma & funka! Puh!

Idag efter jobbet åker jag till Allum & träffar min goa Maria, vi ska ta en fika & hon ska kolla på mina skor jag ska sälja! Efter det ska jag träffa Carin! Vet inte vad vi ska hitta på men umgås ska vi göra, känns riktigt kul att vi har träffats såpass mycket som vi gjort det senaste! Nu när hon jobbar i Alingsås & har pluggat klart så finns det ju mycket mer tid! :)


Denna klänningen var det jag beställde från H&M, vad tycks? :)

Äntligen har jag bytt gardiner i sovrummet hemma, i början på april flyttade vi in & har haft samma gardiner fram tills i helgen, känns nytt & fräscht!

Bakade en tigerkaka i förrgår till babyshowern vi hade för Jennie igår! Den blev helt okej tycker jag! Fin form som inte fastnade i formen tack & lov! :D
Just det, babyshowern blev jättelyckad igår, Jennie blev jätteglad! Det var ju en överraskning, först undra hon va fan alla vi gjorde där hehe, men sedan fattade hon :) Vi lekte lite lekar & åt massa gott & tjöta!

Ha en underbar fredag gott folk!
Postad i: Mode & Kläder Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: