>

Världens bästa...

tjejer fick jag äran att umgås med igår, det va alla mina närmaste & goaste vänner som kom på tjejmiddagen :) riktigt kul! (dock va Carin aldrig där eller Lillmaria).
Vi festade & hade skoj ända till kl. 3.30 inatt. Då decka jag gott vill jag lova! Haha, fick i mig en hel del vin, vilket känns idag - men det var det värt flera gånger om :)

Jag & Syrran höll på & laga mat & greja i ca 2 h innan folket började droppa in! Det bjöds på potatisgratäng med fläskfilé & sallad till det, mums!
Till efterrätt hade vi päronhalvor som vi la in i ugnen & smälte after eight på & till det blev det vaniljglass! Det var tydligen en populär efterrätt på 70-talet ;)


Bordet vägde en hel del som vi flyttade från köket & in till vardagsrummet & shit vad det va roligt, skratta så mycket så det gick inte undan precis! Haha


Syrran skivar massa potatis!


Här har vi dukat fint :)

Första gästerna: en höggravid Jennie, Carro & Jessica

Fina Jessica


Fina Carro :)



Sötaste Tasha

Fina Carro :)

Goaste syrran!!! ♥



Kul hade vi :D



Härlig kväll - riktigt lyckat!
Nu har vi även bestämt att vi ska börja med att göra något sånt här varje månad kanske varannan & så ska vi turas om, nästa månad blir det hos Marie & efter det hos Maria! Hoppas att vi kommer hålla det, hade vart sjukt kul =)
Hur svårt ska det egentligen vara???

Nu sitter jag hemma i soffan & degar, ska titta på ett avsnitt av One Tree Hill.
Ikväll kan hända att det blir imorgon, ska jag & Johan åka till landet, pappa vill gärna att vi kollar till det nu när dom är borta & självklart gör vi de :)

Ha en bra lördag!
Postad i: Nöjen Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: