>

Tisdag

Idag har jag ingen som helst lust till någonting faktiskt, helst av allt skulle jag vilja ligga hemma & läsa ut min bok! Är inne på fjärde boken i Twilight serien nu!
Men icke, för jobba ska man göra varje dag! Haha.
Dessutom blir det träning efter jobbet, får ta det ganska lugnt då jag inte känner mig helt hundra i kroppen!
Har fått in två sjukanmälningar idag, 1 igår & 2 förra veckan! Så sjukdomar går det :/ hoppas jag klarar mig undan denna gången! En av mina chefer går ju här även om han är sjuk - inte bra!


En seg Sarah som vill gå heeeem! ;)

Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Eskilmai

I recomend this site

2011-09-22 @ 14:17:42
URL: http://eskilmai.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: