>

Tisdag

Snart är det läggdags! Sitter i sängen & väntar på min älskling som jobbar för ovanlighetens skull! Han är en duktig kille! ;)

Hade en stressig morgon på jobbet, hann en hel del innan det var dags att bege sig in mot stan & lönekurs! Fick lärt mig en hel del idag med, så det känns bra :) Sedan åkte jag hem till mamma en stund & hon var snäll & sydde upp mina nya träningsbyxor sen fick jag även gjort nästan alla uppgifter vi fick i läxa!

Begav mig sedan till Alingsås för att träffa min goding Carin som jobbar där numera! Vi befinner oss lite närmare varann nu för tiden iaf :) Dock är det första gången vi fikade i Alingsås sen hon började där!
Fick shoppat lite grann oxå som vanligt ;) Köpte en flaska man har olja i & ett par skiiiiitsnygga skor! Ska visa bild nån dag, dom är till sommarn men hur jäkla snygga & bekväma som helst! Tommy Hillfiger va det.

Hämtade oxå ut ett paket på Servett, beställt en tunika & ett par skor på Ellos! Orkar inte visa bild på det heller idag..

Har precis kollat på bilder på Jennies fina dotter Tuva som hon fick i fredags. Liten sötnos det där :) Får hälsa på dom när dom har hunnit samla sig efter allt :)

Ha en fortsatt bra kväll!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: