>

Söndag

Då var denna veckan snart över.
Jag & älskling har ätit frukost tillsammans idag - hör & häpna - det händer väl typ en gång varannan vecka, knappt så vi äter middag ihop oftare än så heller. Tråkigt faktiskt egentligen borde man se till att man har någon slags rutin tillsammans. Men men, det får väl bli längre fram någon gång ;)

Så här mysigt hade vi det :) Ingen lyxfrukost precis men va fan =)

Nu sitter jag hemma i soffan & är grymt rastlös, Johan åkte precis iväg skulle fixa en massa saker.. Jag funderar på att rensa garderoben eller något, uppenbarligen behöver man göra det rätt ofta!!
Sen ska jag tvätta pappas bil efter en veckas lån av den, nästa vecka blir det mammas o sen hoppas jag att vi har lagat vår bil tills dess. & i eftermiddag ska vi ner till Hulan & käka middag med syrran! Mys!

Hoppas ni får en bra dag! Nu får jag väl ta & göra någon nytta :P
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: