>

Onsdag

Mitten på veckan, fan va gött - snart heeeelg igen =)
Vet inte vad det är med mig denna veckan men var är min energi?? Känner mig helt jättetrött hela tiden typ, vill bara hem & sova! Men som tur va ger jag inte med mig hela tiden haha!
Igår var jag hemma hos Tasha & Carro & åt cheescake som Tasha hade bakat - sjukt god!! Det hade hon gjort bra =) Sedan åkte jag hem & tog mig en dusch & plugga lite för att sedan åka vidare till Högsbo & lämna bilen, Johan skulle hämta mig när han hade slutat & han slutade inte förrän 21 typ! Arbetsnarkoman? Öh ja!

Idag blir det träning efter jobbet, känner mig lite bättre i halsen! Sedan åka & byta bil för imorgon ska pappas bil lämnas in! Snäll som jag är tänkte jag fixa det innan han kommit hem så han slipper göra det direkt efter semestern! Som ett tack för lånet typ :) Vår bil har ju bara stått i flera veckor så det var lite rosslig igår!

På fredag kommer Emma från Malmö & då ska vi gå ut & käka, El Corazon blir det :) jag, sis, Emma & Tasha! :)

Ni får ha en bra dag nu ska jag jobba vidare!

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

känner att d inte mer än rätt att jag tar en av vändorna med bilen :)

2011-02-16 @ 09:18:47
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

det känns väldigt skönt att du kan göra det =) lite småjobbigt o köra två bilar samtidigt! ;)

2011-02-16 @ 13:24:32
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: