>

Måndag

Ny vecka - igen! Haha. Känns som det var typ två dagar sen jag skrev förra måndagens inlägg ;)

Idag var jag hyfsat pigg när jag vaknade, Johan låg kvar i sängen & sov när jag gick, gottegris ♥

Efter jobbet idag blir det träning igen, ska testa måndag & onsdag denna veckan. Jag ska ju börja på min lönekurs imorgon & den är tisdagar & torsdagar så det är ju skönt om man slipper åka hit igen efter det bara för att träna. Så vi får se hur det funkar :)

Pratade precis med pappa oxå, han & mamma är ju nere i Thailand fortfarande, dom bara gottar sig - ligger på stranden varje dag osv. Har semester helt enkelt. Jag är bara liiiiite avundsjuk!



Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: