>

Måndag

Idag är det sista dagen på februari, tänk att andra månaden på detta året redan går mot sitt slut! Sick! ;)

Men det får gärna gå fortare, vill ha våååår, NU!! :) Please..

Jag behöver lite energi, lite ork & lust.. Just idag känner jag mig sjukt avslagen, mår lite smått illa nu sen lunchen, vet inte vad det är.. Bara jag inte ska bli sjuk tack! Tänkte träna efter jobbet idag & sen hem & ta mig en dusch & slänga mig i soffan & dega! :) Can't wait.

Igår va jag & hälsade på Jessica & söta Clara, hon e ju för skön den lille tjejen & bestämd!! :)
Får försöka åka dit oftare & ses, Jessica har ju fullt upp nu för tiden oxå!

Tror jag ska läsa lite i min lönehandbok inför kursen imorgon!

Ha en bra dag!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: