>

Måndag

Idag är det måndag & alla hjärtans dag ♥
Jag & Johan ska åka till Alingsås & käka på Musses! Så gott.
Vi är inte så noga med att fira det egentligen, jag tycker mest det är mysigt att hitta på något! :)

Helgen har vart kanon (förutom vissa saker, men det behöver vi inte gå in på)!
Fredagen tillbringades hemma, kom igång lite med mitt examensarbete & började skriva i det!
Sedan kollade jag & Johan på film & bara va!

Lördagen lyckades jag få med mig syrran till Stadium i Sisjön & sedan till 421, shoppa e vi ju som vanligt bra på :) Det blev en ny träningsväska & ett träningslinne! Även 2 nya bh:ar fast dem köpte vi på Lindex i Lerum :)
På kvällen åkte vi till Filippa på fest, jättekul :)

Igår, trotsade bakfyllan & åkte till Jimmy, där vi gick på en promenad till Slottskogen, vidare ner på Linné & sedan Haga för att fika. Det var jag, Johan, syrran, brorsan, Liam & sedan Carro! Fler sånna dagar tack :) 

Tänkte bjuda på lite bilder från helgen:


Syrran på Öxsjön! Tur hon lyckades få ut oss en stund på lördagen efter shoppingen :)

Jag på isen på Öxsjön! 

Mysigt!

Lilla Liam på promenad :)
 
Postad i: Nöjen Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

fasen vilka underbara bilder vi tog i lördags! :)

2011-02-15 @ 09:36:09
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

ja d gjorde vi verkligen:)

2011-02-16 @ 08:25:58
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: