>

Letar..

just nu efter en fin/snygg/rolig/passande lampa till fönstret i köket, det var fint när vi hade ljusstaken där vid jul & nu vill jag ha en lampa fast hängades i det fönstret. Letar lite inspiration på internet. Hittade några stycken på google men när man klicka på bilden så va bilderna pyttesmå!
& så va det oftast bloggar man kom till. Orkar ju inte läsa igenom hela någons blogg, oftast kommer man ju inte ens till det inlägget där just den lampan fanns.. Hmm fattar inte riktigt det där ;)

Här va en jag tyckte va lite fräck..

Imorgon efter min första lönekurs så ska jag träffa Filippa & jag hoppas att hon är sugen på att åka till Ikea för det är jag :) Tänkte även kolla lampa där. Även en läslampa till sovrummet.

Nu ska jag snart gå & lägga mig, är ifs knappt trött men jag har inget annat & göra just nu hehe.

Godnatt :)
Postad i: Inredning Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: