>

Hemma

Har precis satt mig i soffan efter att ha vart o tränat & sen lagade jag mat, blev vårrullar med ris! mumsigt, till det hade vi thai sweet chili sås, soja & en annan sås! Helt okej middag :)
Blir ofta hungrig när jag har vart & tränat, annars äter jag inte middag när jag kommit hem från jobbet, brukar räcka med lunchen som blir middag :) Oftast blir det bara någon macka eller något när jag kommit hem! Men idag var Johan hemma oxå & va hungrig så då e jag en bra sambo & fixar maten ;)

Nu ska jag sätta mig & plugga inför morgondagens kurs! Hinner knappt plugga alls på jobbet så då får jag ta det på min fritid! Vill ju inte komma dit & inte fatta något speciellt inte eftersom de andra i min kurs är arbetslösa & har all tid i världen att läsa ;) hehe.

Ha en fin kväll! ♥


Postad i: Skönhet & hälsa Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: