>

Gav upp...

...pluggandet precis, det står helt still, orkar verkligen inte tänka!!
Men man måste väl inte göra läxan innan måndag! ;) Jag skjuter upp det helt enkelt!

Idag har jag jobbat sen vart på lönekurs & nu sitter jag i Hulan & väntar på att syrran ska plocka upp mig för att sedan åka till Allum med henne & Maria! :) Ska bli trevligt. Det skulle va bh-shopping men jag köpte två nya förra helgen så jag är rätt nöjd faktiskt!

Imorgon är det freeeeedag :) ÅÅÅÅh va härligt, jobbdagen kommer nog gå rätt fort då jag är själv där & har en del att stå i! Känns inte som jag hinner mycket de här veckorna när jag går på lönekurs två halvdagar i veckan!
Sedan blir det El Corazon & sedan plocka upp mina kära föräldrar som har gått & blitt svarta, åtminstone mamma!

Hemskt förresten det där med dom två 20 åriga svenskorna som drunkande i Vietnam, pga ett rucklig båt! :(

Ha en bra kväll!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: