>

Änglagård

Hej igen :)

Fick bara en sån lust att blogga igen :) Allt för att inte plugga som ni vet!!
Egentligen borde jag bara ta tag i det med en gång så jag kan få det överstökat & då kanske jag slipper känna den stora stenen på mina axlar.. Monica & jag satt & prata förut & jag berätta att jag känner mig så fruktansvärt energilös, ingen lust med, vill bara hem & sova i stort sett, hon kom fram till att antagligen så är det alla saker jag har haft & göra det senaste, allt på samma gång kan man säga. Lönekursen, jobbet, examensarbetet & dessutom alla kära vänner & min familj + Johan såklart, allt vill man hinna med.. Därför borde jag bara ta en sak i taget t ex examensarbetet & bara göra färdigt, japp, jag gör så tror jag!!
Vi får se det är bara att kämpa på! Men när visssa saker börjar bli färdiga hoppas jag att jag kommer känna mig mycket mer inspirerad att göra saker & inte bara vilja gå hem & lägga mig.
Dessutom kommer ju våren snart :D dåååå... :)

På torsdag blir det bio med min mamma & syster, vi ska bjuda mamma på änglagård som en sen födelsedagspresent :) ska bli mysigt.


Nu ska jag ta upp min bibel & läsa - Lönehandboken!!
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

Ska bli mysigt att gå på bio imon. Fört över pengar till dig nu oxå, bättre sent än aldrig.

2011-03-02 @ 19:54:05
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

ja och det va mysigt oxå :) får ta me mamma mer på bio, hon gillade det :) imorgon blir det bio för tredje gången denna veckan för mig! haha. Åsa-Nisse nästa gång!

2011-03-04 @ 10:37:56
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: