>

Vår som tusan!!

You gotta love it =)
Våren är häääär ♥

Sitter inne hela dagarna dock, men vad gör det? :) Solen skiner på utsidan & med öppet fönster når vårkänslorna mig ända in hit!!

Igår pluggade jag duktigt på kvällen, ska även försöka plugga ikväll efter träningen så att jag slipper sitta i helgen! Tror nämligen att jag är så pass färdig att jag kommer slippa att sitta med det i helgen! Kan hända att jag tar en stund till det med, vi får se :)


Goingen & jag i lördags ♥

Jag känner mig som en av världens lyckligaste människor idag =) Loves it..
Jag har inget att klaga på för jag har:
- världens bästa familj ♥
- världens bästa sambo ♥
- underbara vänner ♥
- snart ännu en färdig utbildning att stoppa i ryggsäcken
- examensarbetet börjar bli färdigt!!
- våren är här
- jag har faktiskt kommit igång med träningen på riktigt denna gången!!

Ja, som sagt inget att klaga på idag ;) Så här får man lov att skryta lite ibland! That´s it!

Ha en fin dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Maria

Wohooo!

I looooove it to! :)

2011-04-07 @ 16:00:13
URL: http://emjay.nu
Postat av: sarah

grymt gumman <3

2011-04-08 @ 10:23:09
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: