>

trött!!

Denna tisdagen har vart en lång dag känns det som!
Började med att jobba några timmar, åkte några ärenden sedan bar det av mot skolan & språkhandledning för mitt examensarbete! Grymt att man kan få det, dock blev vi inte färdiga så jag ska dit på fredag en stund igen!
Direkt efter det åkte jag & träna, helt energilös typ men det gick bra ändå :)

Sen körde min snälla mamma mig till affären så jag kunde få storhandla då min kära sambo är bra på att ändra på saker som han inte tycker är roligt :P Vi bor ju lite dumt om man inte har bil så det är grymt att mamma kna hjälpa mig med sånt :)

jag passade sedan på att hyra en film i affären, The  Switch hette den, med Jennifer Aniston, den va helt okej!

Fick ett stort paket från H&M idag oxå med en massa fint :) Sjukt nöjd..Får visa er någon dag om jag kommer ihåg :)

Nu ska jag sova :) Godnatt!♥

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: