>

Torsdag

Snart är det fredag =) wihoo! hehe..

Efter jobbet ska jag träna idag, ska bli gött (eller inte men jag försöker intala mig att det ska bli gött iaf)..
Vädret är kanon idag, solen skiner & värmen stiger.. & jag sitter inne, hmm...

Är inne i en seg period här på jobbet, jag har ingen lust att ta tag i nåt, vet inte hur jag ska lösa det?! Men det är la bara att köra på!! Jag gör iaf det jag ska... även om det går segt!

Fick en annorlunda morgon i morse, Johan kom tillbaka några minuter efter att han hade åkt då han fick punka på bilen och inte hade något reservdäck! Vi åt frukost tillsammans & fick en liten pratstund! Det var inte igår jag åt frukost med någon på vardagarna! ;)


Här är jag på Cypern i augusti 2010, jag & Filippa tog en spontanresa dit! Helt underbart & vad varmt det var.. Jag har både igår & idag inte kunnat låta bli att titta på massa bilder jag har på facebook.. Det finns ju en del & det är så kul att titta på dom!!

Jag inser för varje kort att vilka underbara människor jag har runt omkring mig, många saknade som jag inte träffar alls ofta & flera som jag försöker träffa med jämna mellanrum.. Älskar er alla, min familj & mina vänner ♥
Ni betyder allt!

Ha en fortsatt härlig dag denna soliga torsdag!!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: