>

Tack för igår!

Igår blev en mycket lyckad kväll, hade jättekul :)
Det kom massa härliga vänner, johan undrade hur fan vi skulle få plats, men det löser sig alltid!! & det gjorde det.
Först kom Jessica, Jonas & Clara, Jennie & Tuva, sen Carro & Liam, Anja & Daniel & till slut dök även Maria & Robin upp.. Sjukt kul att alla ville komma en sån här spontan kväll :D I like..
Min kära syster dissa oss för plugget ;) Så duktig är hon, hon måste verkligen göra klart sin hemsida & det förstår jag..

IDag skiner solen, det ser helt underbart ut! Jag ska ner till Hulan sen & umgås med Carro & Liam idag och ev. Jessica & Clara. Tänk att jag ska va barnvakt åt Clara på måndag, det ska bli kul & spännande ;) Haha, i stort sett första gången jag ska va barnvakt, har bara passat Liam i typ en halvtimme totalt förut!
Får hoppas Clara följer med mig hem när jag ska hämta henne på dagis, haha!

Johan sover gott i sängen fortfarande & jag vaknar som vanligt nu för tiden på helgerna 8,30! Men men, har sovit mina 8h så det får la duga ;)

Ha en fin dag!
Postad i: Nöjen Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: