>

Onsdag

Idag är det den 6:e april! Riktigt grått & trist väder ute :( Jag känner mig helt färdig, vet knappt om jag vaknat än? ;) Har gjort det tråkigaste jag vet denna morgonen på jobbet: Kopiera pärmar, FY  FAN!!! Det är såååååå fruktansvärt tråkigt att jag har lust att börja gråta! Japp, så illa är det faktiskt!

Igår blev det inte nåt pluggande alls, gav upp lite & umgicks med Johan istället :)
Träna oxå, det va gött!

Idag blir det däremot plugg om jag inte hinner tillräckligt mycket här på jobbet! Passar på..


Lilla hjärtat på Allum i lördags!!

Jennie & Filippa på Yaki-Da i lördags! Godingar..

Dags att åka & hämta posten nu tror jag!

Ha en bra dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: