>

Onsdag

Hej å hå! Mitten på jobbveckan, snart helg, wihooo =)
Längtar lika mycket varje vecka efter den efterlängtade fredagen ;)

Glömde berätta om i måndags när jag passade Clara :)
Det gick jättebra, hon följde med från dagis med en gång, inga problem alls! Sedan lekte vi lite på lekplatsen & jag fick åka rutschkana med henne haha! Det va längesen :)
Sen gick vi & hämtade Gucci för att hon oxå skulle få en promenad! oj vad hon lekte, sprang som ett litet spjut runt backen hehe! SKulle gått till Servett egentligen men det hann vi inte!
Åt sedan middag, jättegod gryta med ris som Jessica hade lagat dagen innan! Clara åt nästan upp allting, spillde dock en hel del haha! Men det ingår väl när en 2 ½ åring äter själv haha!
Fick även bytt min första bajsblöja!! Så nu kan man checka av det haha!
Sedan badade hon & somnade som en stock med en gång när man la henne! Snacka om enkel unge :D
Henne kan jag passa fler gånger!!


Ute på promenad!

Mamma va oxå med & höll mig sällskap :) Passade på att umgås med henne oxå!!

Efter jobbet ska jag & Johan till Alingsås & ta TBE-vaccinet, vi har ju en hel del fästingar uppe hos oss märkte vi i somras så det känns som att det är lika bra! Sedan äta middag på Musses, lite vardagslyx =)

Ha en bra dag! Nu ska jag jobba på!!

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

Oh vad härligt att allt gick bra i måndags, vilken snäll tjej hon e :)

2011-04-13 @ 13:14:46
URL: http://mariagustafsson85.devote.se
Postat av: sarah

jaa d va verkligen bra! :) aa hur go som helst lilla tjejen!

2011-04-13 @ 14:00:03
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: