>

Ny vecka!

Denna veckan ser ungefär ut som förra, plugg, träning & bara chilla!
Igår började vi veckan med storstädning hemma! Det va på tiden!! Nästan som en sandlåda inne innan, kul!!

Så här fint blev det, golven skiner!!
Jag tvättade väggar, golv & allt inne i badrummet, det tog tid men fint blev det :)
Sedan satte jag igång att rensa garderoben, det behövdes verkligen oxå, har inte kunnat stänga dörrarna det senaste!!

Lite ska väck iaf, Lillmaria ska få kolla på detta & se om det är något hon vill ha! Annars skänker jag det!!
Vissa saker är aldrig ens använda.. Hur tänker man när man shoppar ibland? :P

Helgen va kanon, fredagen tillbringades hos m&p med Johan, lillebror, Carro, Liam & m&p! Vi åt thaimat & tog det lugnt hela kvällen! Mysigt..
Lördagen åkte jag, Carro, Liam & Jimmy & maria till mormor & hälsade på & sedan tog vi (- Jimmy) en sväng till Allum för att träffa Jennie, Tuva, Jessica & Clara.
Middag därefter hemma hos Sis, sedan gjorde jag mig ordning för att åka till stan & möta världens goaste Filippa!! Som jag har saknat henne! :) Vi tog en drink på Skål & sedan åkte vi till Mia-Maria som hade 25 årsfest. Därefter hamnade vi på Yaki-Da! Mycket rolig kväll, kul att träffa goa tjejerna från klassen igen!!

Söndagen tillbringades i soffan med mitt hjärta! Åkte en sväng till Sis sedan & sedan hem till m&p, mamma hade rensat lite, så jag skulle kolla igenom gamla teckningar & så! Haha här hitta jag en kul:

Härliga familjen!! Haha, snygg sväng Jimmy har på kroppen ;)
Vi skratta gott åt massa kul teckningar! :P

Idag blir det träning efter jobbet & sedan ska jag köra på med examensarbetet så att det kan bli klart!!

Ha en fin dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: maria

så grym bild! :)

2011-04-05 @ 14:49:35
URL: http://mariagustafsson85.devote.se/
Postat av: sarah

haha eller hur :D

2011-04-05 @ 14:55:39
URL: http://lovesitsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: