>

Here again

Jag har en väldigt sysslolös dag på jobbet idag faktiskt.
Gör såklart allt jag ska men det finns lixom för mycket tid! What to do?

Har rensat i arkivet, fått lite ordning & slängt papper osv.. Ska väl börja rensa lådorna (igen) kanske..


Dom enda bilderna jag inte kunde rensa bort här på datorn var när Liam va några timmar gammal & vi va o hälsa på han.. Världens sötaste nyfödda bebis om jag får säga! Svarthårig haha! Så söt.. Här är när jag höll honom första gången :) Plutten..

Jag & Sis har köpt 25 års present till Carin nu, ska bli sååå kul, tror inte hon läser min blogg men jag vågar inte riskera så att hon får veta va  hon ska få! Men iaf, vi har lite att se fram emot..
Verkar tyvärr inte som det blir London denna våren för mig & sis, om vi vill åka får vi räkna med att resa+hotell kommer gå på runt 4000 kr om man inte vill ha riktigt dåliga flygtider för då kan det gå på typ 3000kr.. Är det någon som har tips på hur mna hittar billigare så skriv gärna :)

Då var det endast 2 h kvar på denna arbetsdagen!

Ha en fortsatt bra dag!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: